BO-VEST undersøger tilfredshed

Det er igen blevet tid til at finde ud af, hvad beboerne synes om BO-VEST. Fra onsdag den 23. oktober vil MEGAFON begynde at ringe til 1.900 udvalgte beboere overalt i BO-VEST. Her vil beboerne blive spurgt til, hvad de synes om deres bolig, ejendomskontor og administrationen. Formålet med undersøgelsen er at give BO-VEST et solidt værktøj til at kunne forbedre den service, de leverer til beboerne.

Ved tilfredshedsundersøgelsen i 2016 var 75 pct. af beboerne tilfredse med servicen fra administrationen og 83 pct. tilfredse med servicen fra ejendomskontoret.

Når MEGAFON ringer, vil det ske fra telefonnummeret 77 41 41 03. Det tager ca. 10 minutter at svare på spørgsmålene. Der vil blive trukket lod blandt deltagerne om 10 gavekort a 1000 kr. til Gavekort.dk. Undersøgelsen kører frem til den 1. november. I december vil beboerdemokraterne modtage et elektronisk spørgeskema om deres opfattelse af service og kvalitet i BO-VEST.  læs mere her.