Information om din TV-pakke fra AF86

Din TV-pakke leveres fra i dag af AF86.

Ved tilmeldingen, og i det informationsmateriale der blev omdelt forud for, blev oplyst, at der hos YouSee kunne oprettes nyt login og bestilles nye TV-bokse fra i dag kl. 12:00.

YouSee’s IT-systemer er desværre endnu ikke opdateret med information om hvilken TV-pakke du har købt, hvorfor oprettelse og bestilling endnu ikke er mulig.

Vi forventer YouSee har opdateret systemerne senest i morgen tidlig, hvorefter det igen skulle være muligt.

Ved fortsatte problemer kan du kontakte YouSee’s kundeservice på telefon 7070 4040.

Vi beklager meget og undskylder for de gener du måtte opleve i den forbindelse.

Bemærk, dette har ingen betydning for det TV-signal du modtager, hvor alle lige nu har fuld TV-pakke og dermed alle kanaler til rådighed.
Først senere på måneden vil signalet blive tilpasset den aktuelle TV-pakke du har købt.
Oplever du problemer med modtagelse af TV-signal på antennestikket, skal du kontakte dktv på telefon 6912 1212.